Wizytówka Google

1

najlepszy darmowy sposób na pozyskiwanie klientów.

Często szukamy rozwiązań daleko, podczas mamy je bardzo blisko. 

Tak jest w przypadku narzędzia, z którego najczęściej sami korzystamy jako klienci, zapominając, że kiedy mamy swój biznes, nasi odbiorcy robią dokładnie to samo, co my, kiedy potrzebujemy usługi bądź poszukujemy specjalisty.

Przypomnij sobie swoją ścieżkę poszukiwań własnych:

  • potrzebujesz specjalisty
  • wpisujesz frazę w Google
  • patrzysz na ilość opinii
  • czytasz opinie
  • dzwonisz w wybrane miejsce

Ten proces zawsze wygląda tak samo. Jest prosty, szybki i przewidywalny. Klient, który szuka Ciebie w internecie, przechodzi tę samą ścieżkę.

Dlaczego warto założyć i prowadzić wizytówkę Googla

Często, kiedy rozpoczynamy działalność, szukamy sposobów, które pozwolą nam zaoszczędzić pieniądze, zwłaszcza, kiedy mamy dość sporo wydatków. 

I właśnie dlatego warto zainteresować się darmowymi narzędziami, które odpowiednio wykorzystane, przyniosą efekty, jakich być może się nie spodziewasz.

Tak jest w przypadku wizytówki Googla. To absolutnie darmowe i bardzo skuteczne narzędzie do prowadzenia biznesu, idealne do pozyskiwania nowych klientów.

Korzyści z prowadzenia wizytówki Googla:

 

  • pozyskasz nowych klientów / pacjentów
  • Zwiększysz widoczność swojego gabinetu na lokalnym rynku
  • ułatwisz klientom dojazd do firmy
  • dowiesz się, jak wygląda ścieżka decyzyjna twojego pacjenta / klienta
  • uzyskasz dostęp do dużej liczby klientów, którzy sami będą cię znajdować w sieci
  • prawidłowo i systematycznie prowadzona wizytówka Googla pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję w wynikach wyszukiwania
  • zyskasz możliwość monitorowania ruchu telefonicznego i na miejscu w gabinecie, dzięki czemu z czasem będziesz wiedział, jakie dodatkowe narzędzia zastosować w pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów / pacjentów

 

WAŻNE!

  1. Założenie wizytówki Googla jest bardzo proste i intuicyjne. 
  2. System prowadzi Cię przez wszystkie zakładki, które masz do uzupełnienia.
  3. Wizytówkę należy uzupełniać na bieżąco, dzięki czemu Twoi klienci mają najnowsze informacje związane z Twoimi usługami.

Jak widzisz, korzyści z założenia i odpowiedniego prowadzenia wizytówki Googla jest wiele. To obowiązkowy obszar dla skutecznego działania każdej firmy. Więc jeśli jeszcze nie wykorzystałeś tego darmowego narzędzia, zachęcamy Cię, zrób to jak najszybciej.

A jeśli już z niego korzystasz, podziel się z nami, czy dbasz o nie i wykorzystujesz jego wszystkie możliwości.