Regulamin zakupu dostępu do kursu online
Regulamin korzystania z kursu online
DEFINICJE
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają
zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia i zawarcia Umowy
wykupienia dostępu do kursu online;Konsument – Klient który składa Zamówienie i zawiera Umowę w celach
niezwiązanych z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą
ani wykonywaniem wolnego zawodu;Przedsiębiorca – Klient, który składa Zamówienie i zawiera Umowę w
celach związanych z jego działalnością handlową, gospodarczą,
rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu, w tym również
Klient, który składa Zamówienie i zawiera Umowę za pośrednictwem
każdej innej osoby działającej w jego imieniu lub na jego rzecz;Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia przez Spółkę usług
drogą elektroniczną w postaci udostępnienia kursu online;Strona, Strona internetowa – strona internetowa za pośrednictwem
którego Klient może w szczególności składać Zamówienia i zawrzeć
Umowę na dostęp do kursu online dostępna pod adresem:
www.fizjoacademy.plTreść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
Umowa – umowa zawierana ze Spółką świadczenia przez Spółkę usług
drogą elektroniczną w postaci udostępnienia kursu online;Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy;Spółka, Sprzedawca – Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w
Katowicach, ul. Wandy 1, 40-322 Katowice, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000812131, NIP:
9542810295, REGON: 384967457;RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych).
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Strona, dostępna pod adresem: www.fizjoacademy.pl jest
prowadzona przez Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach,
ul. Wandy 1, 40-322 Katowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000812131, NIP: 9542810295,
REGON: 384967457;Za pośrednictwem Strony Spółka oferuje możliwość wykupienia dostępu
do kursu online, o treści i przedmiocie wskazanego i opisanego na
Stronie.Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Spółką zgodnie z prawem
polskim i w języku polskim.Postanowienie ust. 3 powyżej nie wpływa na bezwzględnie
obowiązujące na terenie UE przepisy prawa, a w szczególności
postanowienia art. 6 ust 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (WE) Nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008r. w
sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I), który
stanowi, iż umowy konsumenckie podlegają prawu państwa, w którym
konsument ma miejsce zwykłego pobytu. W związku z tym, jeżeli
Konsument, zawierający Umowę Sprzedaży ze Sprzedającym za
pośrednictwem Sklepu internetowego, ma miejsce zwykłego pobytu w
innym Państwie członkowskim niż Rzeczpospolita Polska, to w takich
przypadkach, bezwzględnie obowiązujące przepisy kraju, w którym
Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, są przestrzegane przez
Sprzedawcę i Konsument jest chroniony przez te przepisy niezależnie
od wyboru prawa Rzeczpospolitej Polskiej dla Umów sprzedaży
zawieranych za pośrednictwem sklepu. W związku z tym wybór prawa
polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia
Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których
nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a
Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami
byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.
ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY I WYKUPIENIA DOSTĘPU DO KURSU ONLINE
Zawarcie Umowy na Stronie obywa się bez konieczności dokonania
przez Klienta uprzedniej rejestracji na Stronie, przy czym wymagane
jest podanie przez Klienta na Stronie danych oznaczonych jako
obowiązkowe.Aby dokonać zawarcia Umowy i wykupić dostęp do kursu online, Klient
zobowiązany jest do wypełnienia stosownego formularza zamówienia,
dostępnego na Stronie swoimi danymi bądź danymi swojego
przedsiębiorstwa, jak również do wyrażenia zgody na treść
Regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez
Spółkę o oraz treść polityki prywatności, a następnie do dokonania
płatności poprzez jeden z wybranych przez Klienta sposób płatności
(karta płatnicza, BLIK czy przelew bezpośredni z banku Klienta).W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w
związku ze świadczonymi w ramach Strony usługami, Spółka podejmuje
środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia
bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące
zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione
danych osobowych przesyłanych w Internecie.Klient zobowiązany jest w szczególności do:
niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub
naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;korzystania ze Strony wykupionego kursu online w sposób nie
zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie
określonego oprogramowania lub urządzeń;niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w
ramach Strony niezamówionej informacji handlowej (spam);korzystania ze Strony w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów
oraz dla Spółki;korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony
jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze Strony w celu
prowadzenia działalności komercyjnej);korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami
Regulaminu i polityki prywatności Strony, z także z ogólnymi
zasadami korzystania z sieci Internet;podania na Stronie jedynie własnych danych.
PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY
W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Strony należy wejść na
Stronę i dokonać wyboru usługi. Klient zostanie następnie
przeniesiony do formularza Zamówienia, w którym zobowiązany jest
podać swoje dane osobowe.W celu zawarcia Umowy konieczne jest podanie danych osobowych
oznaczonych w formularzu Zamówienia jako obowiązkowe,
zaakceptowanie Regulaminu i polityki prywatności oraz wyrażenie
zgody na przetwarzania danych osobowych Klienta przez Spółkę, a
następnie do dokonania płatności poprzez jeden z wybranych przez
Klienta sposób płatności (karta płatnicza, BLIK czy przelew
bezpośredni z banku Klienta).Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli
zawarcia ze Spółką umowy na uzyskanie dostępu do kursu online
zgodnie z treścią Regulaminu.Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Spółkę
Zamówienia złożonego przez Klienta.Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma od Spółki mailowe
potwierdzenie.W przypadku, gdy Klient składając Zamówienie zaznaczy opcję i
wyrazi chęć otrzymania faktury, podając nr NIP, otrzyma fakturę od
Spółki na adres mailowy, w formie elektronicznej.
CENY I METODY PŁATNOŚCI
Cena wykupu dostępu do kursu online podana jest w złotych i zawiera
wszystkie składniki według stawki określonej odrębnymi przepisami.Cena jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
Płatność za usługę abonamentu możliwa jest poprzez aplikację PayU,
w ramach płatności BLIKiem, kartą płatniczą bądź poprzez przelew
bezpośredni z banku.Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na
rachunek bankowy Spółki.
KURS ONLINE
Klient, w ramach wykupionego kursu, uzyskuje dostęp do danego kursu
zamieszczonego na platformę edukacyjnej https://webtolearn.pl/ na
której zamieszczane są materiały video i kursy Spółki. Po
wykupieniu dostępu do kursu Spółka tworzy Klientowi indywidualne
konto na platformie https://webtolearn.pl/ i
przesyła Klientowi mailowo dane do logowania. Klient zobowiązany
jest do przestrzegania regulaminu i polityki prywatności platformy https://webtolearn.pl/, które
dostępne są pod adresem:
https://webtolearn.pl/polityka-prywatnosci-i-regulamin/
. Wykupiony przez Klienta kurs będzie podpięty do indywidualnego
konta Klienta na tej platformie.Klient, wykupując dostęp do kursu, wykupuje go na czas
nieokreślony.Spółka może pozbawić Klienta dostępu do kursu, jeżeli Klient nie
przestrzega niniejszego regulaminu bądź regulaminu platformy
edukacyjnej https://webtolearn.pl/ na
której zamieszczane są materiały video i kursy Spółki dostępnego
pod adresem:
https://webtolearn.pl/polityka-prywatnosci-i-regulamin/
. W takim wypadku Spółka poinformuje Klienta tym fakcie, wskazując
uzasadnienie.
INFORMACJE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem i korzystającemu ze Strony
przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy bez podania
przyczyny.Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po
upływie 14 dni od dnia od dnia złożenia Zamówienia na wykupienie
dostępu do kursu online.Prawo do odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem,
zgodnie z art. 38 pkt 13 wyżej ustawy o prawach konsumenta, nie
przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło
się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o
utracie prawa odstąpienia od umowy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć
stosowne oświadczenie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być
złożone wobec Spółki, w jeden z następujących sposobów:wysłane pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Spółki: Fizjo
Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
Katowice;wysłane pocztą elektroniczną na adres mailowy Spółki:
biuro@fizjoacademy.pl
;
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient
będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania
przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy.Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
jednak nie jest to obowiązkowe.Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje
się także do osób fizycznych zawierających Umowy ze Spółką
bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści
tej umowy wynika, że Umowy te nie posiadają dla tych osób
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych,
udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
W przypadku odstąpienia od Umowy Spółka zwraca Konsumentowi
wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym
przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Spółka została
poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od
Umowy.Spółka dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne
rozwiązanie – w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat
w związku z tym zwrotem.Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje
się także do osób fizycznych zawierających Umowy ze Spółką
bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści
tej umowy wynika, że Umowy te nie posiadają dla tych osób
charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych,
udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z
UMOWĄ
Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na
niematerialnym nośniku niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że
strony postanowiły inaczej.Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku uważa się za
dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala
na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści
cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub
wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym
celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej
dostęp.Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej dostarczanej na
niematerialnym nośniku, Konsument wzywa go do ich dostarczenia.
Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w
dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument
może odstąpić od Umowy sprzedaży.Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez wzywania do
dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym
nośniku, jeżeli:z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że
nie dostarczy Treści cyfrowej lubKonsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia
Umowy sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin
dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla
Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
Ciężar dowodu dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na
niematerialnym spoczywa na Sprzedawcy.W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy, postanowienia ust.
23-25 Regulaminu stosuje się odpowiednio.Treść cyfrowa jest zgodna z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową
sprzedaży pozostają w szczególności jej:opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność,
kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia
technicznego i aktualizacji;przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne
Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił przedsiębiorcę
najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca
zaakceptował.
Ponadto, Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznana za zgodną z Umowy
sprzedaży, musi:nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści
cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących
przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym
funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i
bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego
rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc
pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia
złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby
działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na
etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że: – nie wiedział o
danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o
nim wiedzieć, – przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie
zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich
publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny
sposób, – publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję
Konsumenta o zawarciu umowy;być dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których
dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;być zgodna z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały
udostępnione Konsumentowi przez Sprzedawcę przed zawarciem
Umowy sprzedaży.
Konsument jest informowany o aktualizacjach, w tym dotyczących
zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z
Umową sprzedaży oraz otrzymuje je przez czas:dostarczania Treści cyfrowej określony w umowie, na podstawie
której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lubzasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj
treści cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz
okoliczności i charakter umowy, jeżeli Umowy sprzedaży
przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej jednorazowo lub
częściami.
Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji,
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści
cyfrowej z Umową sprzedaży wynikający wyłącznie z braku
aktualizacji, jeżeli:Konsument został poinformowany o aktualizacji i konsekwencjach
jej niezainstalowania;niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie
wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez
Sprzedawcę.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści
cyfrowej z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w powyżej,
jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży
został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści cyfrowej
odbiega od wymogów zgodności z Umową sprzedaży określonych powyżej,
oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Treści
cyfrowej.Treść cyfrową Sprzedawca dostarcza w wersji, o której Konsument
jest informowany przed zawarciem Umowy sprzedaży.Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanych
jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich
dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową
sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili
dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia
braku zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, jeżeli brak ten
podstępnie zataił.Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanej w sposób
ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z
Umową sprzedaży miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak
zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży wystąpił w tym czasie,
jeżeli w tym czasie się ujawnił.Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
zgodności z umową Treści cyfrowej w zakresie uregulowanym
niniejszym Regulaminem, który wystąpił w czasie określonym w tym
punkcie.Domniemania określone powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:
środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z
wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go
w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed
zawarciem Umowy sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą,
w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych
dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak
zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w odpowiednim
czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie
wykonuje tego obowiązku.
Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument
może żądać doprowadzenia do jej zgodności z Umową sprzedaży.
Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności
z Umową sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści
cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności
kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy,
w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej z umową
oraz wartość Treści cyfrowej zgodnych z Umową sprzedaży.Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży
w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został
poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży,
i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich
charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia
Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży ponosi Sprzedawca.Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument
może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
umowy, gdy:doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży
jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową
sprzedaży;brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży występuje
nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do
zgodności z Umową sprzedaży;brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest na tyle
istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową
sprzedaży;z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że
nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową
sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności
dla Konsumenta.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Treści cyfrowej
niezgodnej z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Treści cyfrowej
zgodnej z Umową sprzedaży. Jeżeli Umowa sprzedaży stanowi, że Treść
cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy
obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Treść cyfrowa
pozostawała niezgodna z Umową sprzedaży.Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu
od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Treści cyfrowej
dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z Umową sprzedaży jest
nieistotny.Umowy sprzedaży Treści cyfrowych zawierane przez Sprzedawcę nie
obejmują działań Konsumenta polegających na dostarczanie Sprzedawcy
lub wytwarzanie przez Konsumenta innych treści.Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym
dostarczył Treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Konsument
zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym
Treść cyfrowa były niezgodne z Umową sprzedaży, nawet jeżeli przed
odstąpieniem od umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części
odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży oraz
Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek
odstąpienia od Umowy sprzedaży.Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej
wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży lub
obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy
użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej, która nie jest
niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową sprzedaży, tylko
jeżeli Umowa sprzedaży tak stanowi i jedynie z uzasadnionych
przyczyn wskazanych w Umowie sprzedaży. Sprzedawca nie może jednak
dokonać zmiany Treści cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy.
Wprowadzenie zmiany, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami
po stronie Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować
Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.Postanowienia powyższe Regulaminu stosuje się również do
Przedsiębiorcy Indywidualnego.Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność z umową Treści Cyfrowej
wobec Przedsiębiorców oparta jest na zasadach rękojmi określonych w
Kodeksie Cywilnym.
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Spółka podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
działania Strony i bądź dostępu do wykupionego kursu lub jego
nieprawidłowego działania, w takim zakresie, jaki wynika z
aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.Klient powinien niezwłocznie powiadomić Spółkę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony bądź
dostępu do wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego działania.Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Strony bądź dostępu do
wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego działania Klient może
zgłaszać w jeden z dowolnie wybranych sposobów:pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Spółki: Fizjo Academy
sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
Katowice;pocztą elektroniczną na adres mailowy Spółki:
biuro@fizjoacademy.pl
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj
i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem
Strony bądź dostępu do wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego
działania.Spółka zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie
do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
Katowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w
Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0000812131, NIP: 9542810295, REGON: 384967457.Szczegółowe informacje dot. zakresu i okresu przetwarzania danych
osobowych przez Spółkę oraz uprawnienia Klientów zawarte są w
Polityce Prywatności.
WARUNKI TECHNICZNE
W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego
Regulaminu Klient powinien posiadać:
przeglądarkę internetową;
program Adobe;
aktywny adres e-mail;
aktywne połączenie z siecią Internet.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym
czasie na Stronie.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Spółką a
Klientem zostaje poddane właściwym sądom polskim zgodnie z
postanowieniami właściwych przepisów prawa polskiego.Spółka ma prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu.
Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego
Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie umieszczona w
widocznym miejscu na Stronie.