Regulamin zakupu dostępu do kursu online

Regulamin korzystania z kursu online

  1. DEFINICJE

Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
    nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają
    zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia i zawarcia Umowy
    wykupienia dostępu do kursu online;

  2. Konsument – Klient który składa Zamówienie i zawiera Umowę w celach
    niezwiązanych z działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą
    ani wykonywaniem wolnego zawodu;

  3. Przedsiębiorca – Klient, który składa Zamówienie i zawiera Umowę w
    celach związanych z jego działalnością handlową, gospodarczą,
    rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu, w tym również
    Klient, który składa Zamówienie i zawiera Umowę za pośrednictwem
    każdej innej osoby działającej w jego imieniu lub na jego rzecz;

  4. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia przez Spółkę usług
    drogą elektroniczną w postaci udostępnienia kursu online;

  5. Strona, Strona internetowa – strona internetowa za pośrednictwem
    którego Klient może w szczególności składać Zamówienia i zawrzeć
    Umowę na dostęp do kursu online dostępna pod adresem:
    www.fizjoacademy.pl

  6. Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;

  7. Umowa – umowa zawierana ze Spółką świadczenia przez Spółkę usług
    drogą elektroniczną w postaci udostępnienia kursu online;

  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do
    zawarcia Umowy;

  9. Spółka, Sprzedawca – Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w
    Katowicach, ul. Wandy 1, 40-322 Katowice, wpisana do Rejestru
    Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000812131, NIP:
    9542810295, REGON: 384967457;

  10. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
    związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
    przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
    rozporządzenie o ochronie danych).

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Strona, dostępna pod adresem: www.fizjoacademy.pl jest
    prowadzona przez Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach,
    ul. Wandy 1, 40-322 Katowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
    Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
    Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego
    Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000812131, NIP: 9542810295,
    REGON: 384967457;

  2. Za pośrednictwem Strony Spółka oferuje możliwość wykupienia dostępu
    do kursu online, o treści i przedmiocie wskazanego i opisanego na
    Stronie.

  3. Umowa zawierana jest pomiędzy Klientem a Spółką zgodnie z prawem
    polskim i w języku polskim.

  4. Postanowienie ust. 3 powyżej nie wpływa na bezwzględnie
    obowiązujące na terenie UE przepisy prawa, a w szczególności
    postanowienia art. 6 ust 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
    Europejskiego i Rady (WE) Nr 593/2008 z dnia 17 czerwca 2008r. w
    sprawie prawa właściwego dla zobowiązań umownych (Rzym I), który
    stanowi, iż umowy konsumenckie podlegają prawu państwa, w którym
    konsument ma miejsce zwykłego pobytu. W związku z tym, jeżeli
    Konsument, zawierający Umowę Sprzedaży ze Sprzedającym za
    pośrednictwem Sklepu internetowego, ma miejsce zwykłego pobytu w
    innym Państwie członkowskim niż Rzeczpospolita Polska, to w takich
    przypadkach, bezwzględnie obowiązujące przepisy kraju, w którym
    Konsument ma miejsce zwykłego pobytu, są przestrzegane przez
    Sprzedawcę i Konsument jest chroniony przez te przepisy niezależnie
    od wyboru prawa Rzeczpospolitej Polskiej dla Umów sprzedaży
    zawieranych za pośrednictwem sklepu. W związku z tym wybór prawa
    polskiego na podstawie niniejszego Regulaminu nie pozbawia
    Konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których
    nie można wyłączyć w drodze umowy pomiędzy Sprzedawcą a
    Konsumentem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami
    byłoby właściwe w przypadku braku wyboru.

 

  1. ZASADY KORZYSTANIA ZE STRONY I WYKUPIENIA DOSTĘPU DO KURSU ONLINE

 

  1. Zawarcie Umowy na Stronie obywa się bez konieczności dokonania
    przez Klienta uprzedniej rejestracji na Stronie, przy czym wymagane
    jest podanie przez Klienta na Stronie danych oznaczonych jako
    obowiązkowe.

  2. Aby dokonać zawarcia Umowy i wykupić dostęp do kursu online, Klient
    zobowiązany jest do wypełnienia stosownego formularza zamówienia,
    dostępnego na Stronie swoimi danymi bądź danymi swojego
    przedsiębiorstwa, jak również do wyrażenia zgody na treść
    Regulaminu i zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez
    Spółkę o oraz treść polityki prywatności, a następnie do dokonania
    płatności poprzez jeden z wybranych przez Klienta sposób płatności
    (karta płatnicza, BLIK czy przelew bezpośredni z banku Klienta).

  3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w
    związku ze świadczonymi w ramach Strony usługami, Spółka podejmuje
    środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia
    bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące
    zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione
    danych osobowych przesyłanych w Internecie.

  4. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  1. niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,
    np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub
    naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;

  2. korzystania ze Strony wykupionego kursu online w sposób nie
    zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie
    określonego oprogramowania lub urządzeń;

  3. niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w
    ramach Strony niezamówionej informacji handlowej (spam);

  4. korzystania ze Strony w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów
    oraz dla Spółki;

  5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Strony
    jedynie na własny użytek (zakaz korzystania ze Strony w celu
    prowadzenia działalności komercyjnej);

  6. korzystania ze Strony w sposób zgodny z przepisami obowiązującego
    na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami
    Regulaminu i polityki prywatności Strony, z także z ogólnymi
    zasadami korzystania z sieci Internet;

  7. podania na Stronie jedynie własnych danych.

 

  1. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY

 

  1. W celu zawarcia Umowy za pośrednictwem Strony należy wejść na
    Stronę i dokonać wyboru usługi. Klient zostanie następnie
    przeniesiony do formularza Zamówienia, w którym zobowiązany jest
    podać swoje dane osobowe.

  2. W celu zawarcia Umowy konieczne jest podanie danych osobowych
    oznaczonych w formularzu Zamówienia jako obowiązkowe,
    zaakceptowanie Regulaminu i polityki prywatności oraz wyrażenie
    zgody na przetwarzania danych osobowych Klienta przez Spółkę, a
    następnie do dokonania płatności poprzez jeden z wybranych przez
    Klienta sposób płatności (karta płatnicza, BLIK czy przelew
    bezpośredni z banku Klienta).

  3. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli
    zawarcia ze Spółką umowy na uzyskanie dostępu do kursu online
    zgodnie z treścią Regulaminu.

  4. Umowę uważa się za zawartą z momentem otrzymania przez Spółkę
    Zamówienia złożonego przez Klienta.

  5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma od Spółki mailowe
    potwierdzenie.

  6. W przypadku, gdy Klient składając Zamówienie zaznaczy opcję i
    wyrazi chęć otrzymania faktury, podając nr NIP, otrzyma fakturę od
    Spółki na adres mailowy, w formie elektronicznej.

 

  1. CENY I METODY PŁATNOŚCI

 

  1. Cena wykupu dostępu do kursu online podana jest w złotych i zawiera
    wszystkie składniki według stawki określonej odrębnymi przepisami.

  2. Cena jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.

  3. Płatność za usługę abonamentu możliwa jest poprzez aplikację PayU,
    w ramach płatności BLIKiem, kartą płatniczą bądź poprzez przelew
    bezpośredni z banku.

  4. Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na
    rachunek bankowy Spółki.



  1. KURS ONLINE

 

  1. Klient, w ramach wykupionego kursu, uzyskuje dostęp do danego kursu
    zamieszczonego na platformę edukacyjnej https://webtolearn.pl/ na
    której zamieszczane są materiały video i kursy Spółki. Po
    wykupieniu dostępu do kursu Spółka tworzy Klientowi indywidualne
    konto na platformie https://webtolearn.pl/ i
    przesyła Klientowi mailowo dane do logowania. Klient zobowiązany
    jest do przestrzegania regulaminu i polityki prywatności platformy https://webtolearn.pl/, które
    dostępne są pod adresem:

    https://webtolearn.pl/polityka-prywatnosci-i-regulamin/

    . Wykupiony przez Klienta kurs będzie podpięty do indywidualnego
    konta Klienta na tej platformie.

  2. Klient, wykupując dostęp do kursu, wykupuje go na czas
    nieokreślony.

  3. Spółka może pozbawić Klienta dostępu do kursu, jeżeli Klient nie
    przestrzega niniejszego regulaminu bądź regulaminu platformy
    edukacyjnej https://webtolearn.pl/ na
    której zamieszczane są materiały video i kursy Spółki dostępnego
    pod adresem:

    https://webtolearn.pl/polityka-prywatnosci-i-regulamin/

    . W takim wypadku Spółka poinformuje Klienta tym fakcie, wskazując
    uzasadnienie.

 

  1. INFORMACJE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Każdemu Klientowi, będącemu Konsumentem i korzystającemu ze Strony
    przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy bez podania
    przyczyny.

  2. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania
    jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po
    upływie 14 dni od dnia od dnia złożenia Zamówienia na wykupienie
    dostępu do kursu online.

  3. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Klienta będącego Konsumentem,
    zgodnie z art. 38 pkt 13 wyżej ustawy o prawach konsumenta, nie
    przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło
    się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do
    odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o
    utracie prawa odstąpienia od umowy.

  4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi złożyć
    stosowne oświadczenie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być
    złożone wobec Spółki, w jeden z następujących sposobów:

    1. wysłane pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Spółki: Fizjo
      Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
      Katowice;

    2. wysłane pocztą elektroniczną na adres mailowy Spółki:

      biuro@fizjoacademy.pl

      ;

  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient
    będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania
    przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu
    do odstąpienia od umowy.

  6. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
    jednak nie jest to obowiązkowe.

  7. Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje
    się także do osób fizycznych zawierających Umowy ze Spółką
    bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści
    tej umowy wynika, że Umowy te nie posiadają dla tych osób
    charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych,
    udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

  1. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

 

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy Spółka zwraca Konsumentowi
    wszystkie otrzymane od niego płatności niezwłocznie, a w każdym
    przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Spółka została
    poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od
    Umowy.

  2. Spółka dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów
    płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej
    transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne
    rozwiązanie – w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat
    w związku z tym zwrotem.

  3. Powyższe postanowienia dot. prawa do odstąpienia od Umowy stosuje
    się także do osób fizycznych zawierających Umowy ze Spółką
    bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści
    tej umowy wynika, że Umowy te nie posiadają dla tych osób
    charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanych przez te osoby działalności gospodarczych,
    udostępnionych na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA BRAK ZGODNOŚĆ TREŚCI CYFROWEJ Z
    UMOWĄ

 

  1. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi Treść cyfrową dostarczaną na
    niematerialnym nośniku niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że
    strony postanowiły inaczej.

  2. Treść cyfrową dostarczaną na niematerialnym nośniku uważa się za
    dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala
    na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie Treści
    cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub
    wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym
    celu, lub gdy konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej
    dostęp.

  3. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści cyfrowej dostarczanej na
    niematerialnym nośniku, Konsument wzywa go do ich dostarczenia.
    Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej niezwłocznie lub w
    dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument
    może odstąpić od Umowy sprzedaży.

  4. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży bez wzywania do
    dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na niematerialnym
    nośniku, jeżeli:

    1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że
      nie dostarczy Treści cyfrowej lub

    2. Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia
      Umowy sprzedaży wyraźnie wynika, że określony termin
      dostarczenia Treści cyfrowej miał istotne znaczenie dla
      Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.

  5. Ciężar dowodu dostarczenia Treści cyfrowej dostarczanej na
    niematerialnym spoczywa na Sprzedawcy.

  6. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy, postanowienia ust.
    23-25 Regulaminu stosuje się odpowiednio.

  7. Treść cyfrowa jest zgodna z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową
    sprzedaży pozostają w szczególności jej:

    1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność,
      kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia
      technicznego i aktualizacji;

    2. przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne
      Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił przedsiębiorcę
      najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca
      zaakceptował.

  8. Ponadto, Treść cyfrowa, aby mogła zostać uznana za zgodną z Umowy
    sprzedaży, musi:

    1. nadawać się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z treści
      cyfrowej tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących
      przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

    2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym
      funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i
      bezpieczeństwo, jakie są typowe dla treści cyfrowej tego
      rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc
      pod uwagę charakter treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia
      złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby
      działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na
      etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że: – nie wiedział o
      danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o
      nim wiedzieć, – przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie
      zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich
      publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny
      sposób, – publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję
      Konsumenta o zawarciu umowy;

    3. być dostarczana z akcesoriami i instrukcjami, których
      dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;

    4. być zgodna z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały
      udostępnione Konsumentowi przez Sprzedawcę przed zawarciem
      Umowy sprzedaży.

  9. Konsument jest informowany o aktualizacjach, w tym dotyczących
    zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej z
    Umową sprzedaży oraz otrzymuje je przez czas:

    1. dostarczania Treści cyfrowej określony w umowie, na podstawie
      której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub

    2. zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj
      treści cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz
      okoliczności i charakter umowy, jeżeli Umowy sprzedaży
      przewiduje dostarczanie Treści cyfrowej jednorazowo lub
      częściami.

  10. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji,
    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści
    cyfrowej z Umową sprzedaży wynikający wyłącznie z braku
    aktualizacji, jeżeli:

    1. Konsument został poinformowany o aktualizacji i konsekwencjach
      jej niezainstalowania;

    2. niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie
      wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez
      Sprzedawcę.

  11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Treści
    cyfrowej z Umową sprzedaży w zakresie, o którym mowa w powyżej,
    jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży
    został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Treści cyfrowej
    odbiega od wymogów zgodności z Umową sprzedaży określonych powyżej,
    oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Treści
    cyfrowej.

  12. Treść cyfrową Sprzedawca dostarcza w wersji, o której Konsument
    jest informowany przed zawarciem Umowy sprzedaży.

  13. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
    zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanych
    jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich
    dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
    Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową
    sprzedaży, który ujawnił się przed upływem roku od chwili
    dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia.
    Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia
    braku zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży, jeżeli brak ten
    podstępnie zataił.

  14. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
    zgodności z Umową sprzedaży Treści cyfrowej dostarczanej w sposób
    ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z
    Umową sprzedaży miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak
    zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży wystąpił w tym czasie,
    jeżeli w tym czasie się ujawnił.

  15. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak
    zgodności z umową Treści cyfrowej w zakresie uregulowanym
    niniejszym Regulaminem, który wystąpił w czasie określonym w tym
    punkcie.

  16. Domniemania określone powyżej nie mają zastosowania, jeżeli:

    1. środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z
      wymaganiami technicznymi, o których Sprzedawca poinformował go
      w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy sprzedaży;

    2. Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed
      zawarciem Umowy sprzedaży o obowiązku współpracy ze Sprzedawcą,
      w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych
      dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak
      zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży w odpowiednim
      czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie
      wykonuje tego obowiązku.

  17. Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument
    może żądać doprowadzenia do jej zgodności z Umową sprzedaży.
    Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności
    z Umową sprzedaży, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści
    cyfrowej z Umową sprzedaży jest niemożliwe albo wymagałoby
    nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Przy ocenie nadmierności
    kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy,
    w szczególności znaczenie braku zgodności Treści cyfrowej z umową
    oraz wartość Treści cyfrowej zgodnych z Umową sprzedaży.

  18. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową sprzedaży
    w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został
    poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową sprzedaży,
    i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich
    charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia
    Treści cyfrowej do zgodności z Umową sprzedaży ponosi Sprzedawca.

  19. Jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową sprzedaży, Konsument
    może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od
    umowy, gdy:

    1. doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży
      jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

    2. Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową
      sprzedaży;

    3. brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży występuje
      nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do
      zgodności z Umową sprzedaży;

    4. brak zgodności Treści cyfrowej z Umową sprzedaży jest na tyle
      istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umową
      sprzedaży;

    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że
      nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową
      sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności
      dla Konsumenta.

  20. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny
    wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Treści cyfrowej
    niezgodnej z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Treści cyfrowej
    zgodnej z Umową sprzedaży. Jeżeli Umowa sprzedaży stanowi, że Treść
    cyfrowa jest dostarczana w częściach lub w sposób ciągły, przy
    obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym Treść cyfrowa
    pozostawała niezgodna z Umową sprzedaży.

  21. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu
    od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Treści cyfrowej
    dostarczanej w zamian za zapłatę ceny z Umową sprzedaży jest
    nieistotny.

  22. Umowy sprzedaży Treści cyfrowych zawierane przez Sprzedawcę nie
    obejmują działań Konsumenta polegających na dostarczanie Sprzedawcy
    lub wytwarzanie przez Konsumenta innych treści.

  23. Sprzedawca może żądać zwrotu nośnika materialnego, na którym
    dostarczył Treść cyfrową, w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Konsument
    zwraca nośnik niezwłocznie i na koszt Sprzedawcy.

  24. Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym
    Treść cyfrowa były niezgodne z Umową sprzedaży, nawet jeżeli przed
    odstąpieniem od umowy Konsument z nich faktycznie korzystał.

  25. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części
    odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową sprzedaży oraz
    Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek
    odstąpienia od Umowy sprzedaży.

  26. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej
    wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży lub
    obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
    dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy
    sprzedaży lub obniżeniu ceny. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy
    użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
    chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu,
    który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  27. Sprzedawca może dokonać zmiany Treści cyfrowej, która nie jest
    niezbędna do zachowania jej zgodności z Umową sprzedaży, tylko
    jeżeli Umowa sprzedaży tak stanowi i jedynie z uzasadnionych
    przyczyn wskazanych w Umowie sprzedaży. Sprzedawca nie może jednak
    dokonać zmiany Treści cyfrowej dostarczanej w sposób jednorazowy.
    Wprowadzenie zmiany, nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami
    po stronie Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek poinformować
    Konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie.

  28. Postanowienia powyższe Regulaminu stosuje się również do
    Przedsiębiorcy Indywidualnego.

  29. Odpowiedzialność Sprzedawcy za niezgodność z umową Treści Cyfrowej
    wobec Przedsiębiorców oparta jest na zasadach rękojmi określonych w
    Kodeksie Cywilnym.





  1. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

  1. Spółka podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
    działania Strony i bądź dostępu do wykupionego kursu lub jego
    nieprawidłowego działania, w takim zakresie, jaki wynika z
    aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym
    terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

  2. Klient powinien niezwłocznie powiadomić Spółkę o wszelkich
    nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony bądź
    dostępu do wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego działania.

  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Strony bądź dostępu do
    wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego działania Klient może
    zgłaszać w jeden z dowolnie wybranych sposobów:

    1. pocztą na adres siedziby przedsiębiorstwa Spółki: Fizjo Academy
      sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
      Katowice;

    2. pocztą elektroniczną na adres mailowy Spółki:
      biuro@fizjoacademy.pl

  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
    korespondencji, rodzaj

    i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem
    Strony bądź dostępu do wykupionego kursu lub jego nieprawidłowego
    działania.

  5. Spółka zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie
    do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym
    okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
    Fizjo Academy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Saska 14 R, 40-748
    Katowice, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego
    Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w
    Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    pod numerem KRS: 0000812131, NIP: 9542810295, REGON: 384967457.

  2. Szczegółowe informacje dot. zakresu i okresu przetwarzania danych
    osobowych przez Spółkę oraz uprawnienia Klientów zawarte są w
    Polityce Prywatności.

 

  1. WARUNKI TECHNICZNE

 

  1. W celu korzystania z usług świadczonych na podstawie niniejszego
    Regulaminu Klient powinien posiadać:

  1. przeglądarkę internetową;

  2. program Adobe;

  3. aktywny adres e-mail;

  4. aktywne połączenie z siecią Internet.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym
    czasie na Stronie.

  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Spółką a
    Klientem zostaje poddane właściwym sądom polskim zgodnie z
    postanowieniami właściwych przepisów prawa polskiego.

  3. Spółka ma prawo do jednostronnej zmiany postanowień Regulaminu.
    Zmiany wchodzą w życie z chwilą umieszczenia zmienionego
    Regulaminu. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie umieszczona w
    widocznym miejscu na Stronie.