Urządzenie INDIBA®
— Naukowy przełom dla zdrowia i piękna w twoim gabinecie.

Opatentowany System Proionic® w urządzeniu INDIBA stymuluje komórkową wewnętrzną i zewnętrzną wymianę jonową, przywracając fizjologiczną aktywność elektryczną komórek, przez co umożliwia im prawidłowe funkcjonowanie oraz zwiększa potencjał błony komórkowej.

Urządzenie INDIBA - jak to działa?

Stosowanie INDIBA®Activ poprawia regenerację i zmniejsza ból. Naturalny proces naprawczy organizmu zostanie przyspieszony. Dzięki INDIBA®Activ leczenie urazu można rozpocząć już w fazie ostrej, zmniejszając ból, obrzęk i przyspieszając powrót do zdrowia.

W stanach przewlekłych, takich jak choroba zwyrodnieniowa stawów, INDIBA® może pomóc w zmniejszeniu bólu na okres do 3 miesięcy i poprawić funkcjonowanie w porównaniu z ćwiczeniami i poradami.

Wiele osób cierpi na przewlekłe bóle dolnej części pleców. INDIBA® może pomóc w bieżącym zarządzaniu tym stanem poprzez zmniejszenie bólu i umożliwienie pracy siłowej oraz poprawy postawy w celu poprawy objawów i jakości życia.

Urządzenie INDIBA to zintegrowane, skuteczne rozwiązanie, które:

Zmniejsza ból

Zmniejsza obrzęk​

Poprawia mobilizację​

Umożliwia szybsze gojenie​

Urządzenie INDIBA®ACTIVE
w fizjoterapii sportowej

Zastosowanie terapii sportowej INDIBA® przyspiesza powrót do zdrowia.

Terapię można rozpocząć nawet w fazie ostrej: zmniejszając ból, redukując obrzęk.  Częstotliwość zapewnia efekt biostymulacji bez wywoływania ciepła w tkance.

Sportowiec w przypadku kontuzji będzie próbował wszystkiego, aby przyspieszyć naturalny proces naprawy tkanek.

Terapię można połączyć z terapią manualną i innymi technikami, aby uzyskać niezrównane rezultaty.

W sytuacjach przewlekłych, dzięki zastosowaniu INDIBA®, głęboki przepływ krwi może być zwiększony o 79%. Ze znacznym wzrostem temperatury tkanki, utrzymującym się znacznie poza czasem zabiegu prowadząc do wydłużenia czasu regeneracji i poprawy wyników sportowych.

INDIBA® DEEP CARE w Medycynie Estetycznej

INDIBA® Deep Care to jedyna taka nieinwazyjna i bezpieczna technologia na świecie m.in ze względu na System Proionic®, który przyśpiesza regenerację tkanek, z zachowaniem fizjologii komórki.

Dzięki wszechstronności tego zabiegu możemy pracować na każdej partii ciała. INDIBA® nie tylko ujędrni skórę w dowolnym miejscu, ale również wygładzi zmarszczki, rozjaśni cienie pod oczami, zniweluje podwójny podbródek, poprawi owal twarzy, wymodeluje sylwetkę, ujędrni pośladki. Idealnie sprawdza się wszędzie tam, gdzie potrzebujemy silnej regeneracji po inwazyjnych zabiegach, zmniejsza obrzęki limfatyczne, jednocześnie przyśpieszając rekonwalescencję.

Co ważne, INDIBA® Deep Care może być bezpiecznie stosowana także pacjentów z chorobami onkologicznymi i autoimmunologicznymi, którzy nie mogą korzystać z wielu innych zabiegów z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej.

INDIBA®, a przegrzewanie tkanek

*Podwyższona temperatura jest szkodliwa dla drobnych naczynek krwionośnych.

Jak zatem działa INDIBA®?

INDIBA® DEEP CARE w fizjoterapii uroginekologicznej, po porodzie, w połogu.

Kobiety planujące ciąże lub świeżo upieczone mamy wymagają wyjątkowej opieki.

INDIBA® naturalnie przyspiesza procesy regeneracyjne oraz wspomaga leczenie urazów i ran po porodzie.

Jakie są wskazania do zabiegu INDIBA®?

Rana po epizjotomii
(nacięciu krocza)

Zabieg możemy wykonać już we wczesnym połogu, przyspieszając gojenie. Dodatkowo działamy przeciwbólowo, przeciwzapalnie oraz drenująco.

Przewlekły ból sromu/miednicy mniejszej (vulvodynia, dyspareunia, pochwica)

INDIBA® stymuluje błonę komórkową, poprawia przepływ krwi i limfy przez co poprawia odżywienie tkanek.

Suchość pochwy​

Dzięki temu, że INDIBA® zwiększa unaczynienie i uwodnienie błony śluzowej pochwy, ułatwia prawidłową produkcję śluzu.​

Rewitalizacja pochwy i sromu (w atrofii lub po porodzie)

Indiba to świetne wsparcie dla terapii manualnych połączonych z ćwiczeniami. Możemy wpływać na poprawę napięcia mięśniowego i unaczynienia błony śluzowej pochwy. INDIBA® przywracając fizjologię komórki i optymalizując aktywność tkankową, prowadzi do wzrostu kolagenu i elastyny w tkankach.

Rewitalizacja brzucha po ciąży oraz DRA (rozejście mięśni prostych brzucha)

Terapia INDIBA® wykorzystywana przez fizjoterapeutę uroginekologicznego, przywraca aktywność, wspomogą regenerację tkanek brzucha oraz regeneruje blizny po cesarskim cięciu.