JAK POZYSKIWAĆ PACJENTÓW PRZEZ TELEFON? POPRAW JAKOŚĆ OBSŁUGI TELEFONICZNEJ W GABINECIE. 

Szkolenia dla fizjoterapeutów

Opanuj sztukę profesjonalnej komunikacji i zwiększ skuteczność umawiania wizyt w placówce medycznej.

Program kursu

Moduł 1: Profesjonalna obsługa pacjentów przez telefon.

Moduł 2: Techniki skutecznej komunikacji.

Moduł 3: Skuteczne domykanie sprzedaży usług medycznych.

Moduł 4: Eliminowanie obiekcji pacjentów.

Moduł 5: Budowanie eksperckiego wizerunku przez telefon.

kurs dla fizjoterapeutów

KURS ONLINE FIZJOACADEMY

NAUCZ SIĘ ROZMAWIAĆ OBSŁUGI TELEFONICZNEJ Z PACJENTEM
149 99
  • Nauczysz się, jak skutecznie odbierać telefony i prowadzić rozmowy w sposób profesjonalny.
  • Dowiesz się, jak domykać sprzedaż usług medycznych przez telefon, aby pacjent zdecydował się na wizytę.
  • Poznasz gotowy skrypt rozmowy telefonicznej, który pomoże Ci poprawić efektywność zapisów.
  • Zrozumiesz, jak budować pozytywny wizerunek placówki już od pierwszego kontaktu telefonicznego.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Recepcjonistów w gabinetach i placówkach medycznych, którzy chcą poprawić skuteczność umawiania wizyt.

  • Menedżerów placówek medycznych, którym zależy na lepszej organizacji i profesjonalnej obsłudze pacjentów.

  • Osób odpowiadających za kontakt telefoniczny z pacjentem, które chcą prowadzić rozmowy w sposób profesjonalny i skuteczny.